Menu główne

Pokaż menu

Kartka z kalendarza

Dane kontaktowe DDP Nysa

Deklaracja dostępności

Dzienny Dom Pobytu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony ddp.nysa.pl.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

Niezgodność z załącznikiem

  • W części filmów nie ma napisów;
  • Część pól formularza kontaktowego ma etykiety niepowiązane z polami. W razie problemów, możesz kontaktować się z nami, pisząc także na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas.

Nadmierne koszty

Zapewnienie dostępności funkcji oznacza wysokie koszty. ddp.nysa.pl.

Niedostępne treści

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

Planujemy przebudować stronę. Podczas przebudowy zamierzamy zlikwidować błędy dostępności cyfrowej.

Skróty klawiszowe

Dla strony można używać standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Kierownika, email ddp.nysa1@wp.pl lub telefonicznie 77 433 49 77.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa listownie:

  • Dzienny Dom Pobytu,
  • Adres: ul. Bohaterów Warszawy 28, 48-300 Nysa,
  • mejl: ddp.nysa1@wp.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Aplikacje mobilne

Dzienny Dom Pobytu nie udostępnia aplikacji mobilnych:

Dostępność architektoniczna

Dzienny Dom Pobytu, ul. Bohaterów Warszawy 28, 48-300 Nysa

Do budynku prowadzą schody. Przy schodach do wejścia nie ma podjazdu dla wózków. Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenie na parterze. Do części korytarza prowadzą schody. W budynku nie ma windy. Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami jest na parterze. Przed budynkiem nie ma miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami, natomiast istnieje możliwość wjazdu na teren placówki. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, planów tyflograficznych oraz schematów dotykowych. Usługa jest bezpłatna dla osób niesłyszących i głuchych. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

Wyszukiwarka

Ikona - nowe okno - ostrzeżenie

Otrzeżenie przed otwarciem nowego okna

Kliknięto odnośnik, który prowadzi Cię do strony wyświetlanej w nowym oknie przeglądarki.

Strona, którą chcesz otworzyć: